Piyasanın tanımı ve dinamikleri (Türkiye’de ve Globalde Sektörün Pazar değeri, sektör trendlerinin analiz edilmesi)/
Başlıca oyuncular ve rakipler (Türkiye ve Globalde rakipler; özellikle halka açık olanların faaliyet raporları, stratejileri, finansal verileri analiz edilmeli firma ile karşılaştırılması)/
Şirketin geçmişteki ve süregelen faaliyetleri (Şirketin geçmiş ve mevcut durumuna bakılarak pazardaki konumunun analizi)/
Hedef pazarlar, müşteri profili ve sayısı/
Mevzuat, dağıtım, fiyat, ürün vb. stratejiler
Ürün portföyüne yönelik potansiyel alıcı ve tedarikçilerin araştırılması (yurt içi-yurt dışı)
Firmanın mevcut ürünlerinin GTİP kodları ile analizi/
TÜİK, TİM, http://www.intracen.org/ gibi kaynaklardan ihracat verilerine ulaşılması
Şirketin girmek istediği ya da halihazırda var olduğu pazardaki tüketicilerin mal ve hizmetleri satın alma ve kullanma konusundaki davranışlarının analiz edilmesi./
İdeal müşteri profillerinin oluşturulması./
Anket hazırlanması ve uygulanması.
SWOT Analizi Oluşturma/
Porter’ın 5 Güç Modelini Oluşturma
Şirketin mevcut pazarlama modeli analizi/
Benzer firmaların pazarlama analizleri ile karşılaştırma/
Sektör ve tüketici/müşteri trend ve değişimlerine göre yeni strateji önerisi
Şirketin mevcut satış modeli analizi (Örnek: telefon ile satış yapılıyorsa aranan kişiler ve alınan sonuçlar oranla analiz edilmesi ve eğer sonuçlar kötü ise rakiplerin satış stratejilerinin incelenmesi ve yeni strateji önerisi geliştirilmesi)
Şirketin Sosyal Medya kanallarında kullanılacak fotoğraf, video, açıklama yazısı vb. içeriklerin hazırlanması./
Şirketin Sosyal Medya kanalları için iletişim planı hazırlanması, doğru stratejilerin geliştirilmesi ve uygulanması.
Şirketin internet sitesinin arama motoru (Google, Yandex, Bing vb.) sonuçlarında üst sıralara çıkması için yapılan çalışmadır.
Şirket içi veya şirket dışı yayınlanacak olan bültenlerin görselinin ve metninin hazırlanması.
Verilecek olan sosyal medya reklamının stratejilerinin belirlenmesi ve hedef kitleye uygun bir şekilde paylaşıma sunulması.
Şirketin kar elde edebilmesi için mevcut ve potansiyel müşterilerinin beklentilerinin anlaşılması ve bu beklentilerin nasıl karşılanabileceğinin analizinin yapılması./
Telefon, mail ve çalışan yoluyla müşterilerle temas kurma./
Müşteri veri tabanının oluşturulması./
Müşteri memnuniyeti takibi (anket yoluyla)
Bir ürünün veya hizmetin piyasa sürülmeden önce test edilmesi için test grupları oluşturularak deneyim gerçekleştirildikten sonra ürün veya hizmetin değerlendirilmesi ve geri dönütlerin şirket ile paylaştırılması.
Teknik çeviri/
Video çevirisi
Bu şıkkı işaretlediyseniz lütfen detaylı cevabınızı 22. soruda belirtiniz.